MEHMET ALİ ARSLAN YAZDI - KAZ KEDİ BACAĞI

MEHMET ALİ ARSLAN YAZDI - KAZ KEDİ BACAĞI -
Merhaba sevgili okurlarım bu yazımda ise ardahan kars ve ığdırlı hemşehrilerime sitemim olacak bilindiği gibi ardahan kars ve ığdır dernekleri büyük şehirlerde özeliklede hemşehrilerimizin yoğun oldukları il ve ilçelerde çeşitli etkinlikler yapıyorlar dernekler gibi bende bazı etkinlikler yapıyorum hata çoğu geleneksel hale geldi her sene yapılacak
derneklerimizin en büyük başarısı mehmet ali arslan ile uğrasmaktır ikincibüyük başarıları ise son yıllarda yaptıkları tanıtım günleri bencede bu tanıtım günleri önemlidir çünkü hemen hemen ülkemizin bütün vilayetleri bu etkinlikleri yapıyor son senelerde bizim ardahan kars ığdırlılarda tanıtım günleri yapıyorlar ankarada ve istanbulda yapılan tanıtım günlerinde
aslında organizeler iyi oluyor ancak halktan katılımın az olduğunu görüyoruz hal böyle olunca kazımızın neden kedi bacağı kadar değeri yoktur sorma gereği duydum şimdi çoğunuz diyeceksiniz kaz ile kedi bacağı ne alaka bilmiyen arkadaslar olabilir yazayım kedi bacağı
tanıtım günleri hersene kayseri ilimizden yapılıyor etkinlik kayseride yapıldığı halde yüzbinlerce kişi katılıyor ankara izmir ve bursada yüzbinlerce ardahan kars ve ığdırlı var istanbulda ise bir buçuk ile 2 milyon arasındadır peki biz ankara ve istanbulda yaptığımız tanıtım günlerine neden ilgi göstermiyoruz yaptığımız etkinliklerde belirli kişilerin katıldığını görüyoruz hersene aynı tas aynı hamam ardahan kars ve ığdırlılar olarak artık bunları aşmamız gerekiyor yapılan etkinliklere mümkün oldukça katılmamız gerekiyor diye düşünüyorum tanıtm günlerimiz devam edyor 23-24-25 kasımda istanbul maltepedeyiz buluşmalarımız devam ediyor aralık ayında istanbulda hoçvanlılar gecemiz var yine yakın zamanda şubat ayında ardahan kurtuluş etkinliğimiz var biz bunları sizler için memleketimiz için yapıyoruz bazıları ücretli bazıları ise gider paylaşımına yöneliktir amacımız herkes birşeyler yapıyor bizlerde daanışa içinde olalım güncel yazılarımı yeni açtığımız site sayfa blog ve gruplardan takip edebilirsiniz hepinize sevgi selamlarımı iletiyor

ARDAHANLI: GAZETECİ -YAZAR -SOSYAL MEDYA KRALI : MEHMET ALİ ARSLAN M@@ 2017
Daha yeni Daha eski