MEHMET ALİ ARSLAN Duyuru




merhaba arkadaslar bu aralar yine ardahan gruplarının paylaşıma açılmasını istiyen arkadaslar var
arkadaslar defalarca söyledim bizim yayın politikamız  tanıtım ve kültür üzerine kurlmuştur
internette ardahanın tanıtımını 20 yıldır sadece ben yapıyorum. internet medyası  dışında ilimizin tanıtımını yapan
kurumlarımızda  var.. spor takımlarımız var ilimizin tanıtımına katkı sağlıyorlar
ancak internette gönüllü olarak ardahanın karsın ve ığdırın tanıtımı sadece ben yapıyorum hamdolsun. insanlardan güç destek alıyoruz
yaklaşık 20 milyon üyemiz var insanlara ardahanı karsı ığdırı anlatmaya çalışlıyoruz
benden bağımsız  ardahan adına sayfalar gruplar kurmuş arkadaslar'da var
onlarda hemşehrilerimizle buluşmaya çalışıyor. tebrik ediyorum enazından bir çabaları var
onlara lafım yok  gruplarda tanıtım olmaz ardahanın site sayfa blogların geneli bana bağlı buna
gruplarda dahildir ardahanın hemen hemen bütün grupları bana bağlı
biz grupları genelde iletişlim amaçlı  kulanıyoruz biz tanıtımı site sayfa ve bloglarda ardahanı karsı ve ığdırı,
ardahanlı karslı ığdırlı olmuyanlara yapıyoruz
bazı arkadaslar toplanıp grup kuruyor gruplarda 50-60 bin üye topluyor ee neymiş efendim biz markaköy kora rekorunu kıracağız diyorlar
yıllardır aynı hikaye aynı hayal-   markaköy koranın 600 bin üyeli grubun rekorunu kıracağız demişler
 bu hayale kapılan arkadaslara tekrardan basarılar dilerim 600 bin yaparsanız banada haber edin size
bizim orada uçan kafkas kartalının sütünü ikram edecem 
dediğim gibi büyük grupları tanıtım için değil iletişim amaçlı kulanıyoruz çünkü gruplarda tanıtım olmaz 100 bin kişilişk bir grupta
bir içerik paylaşltığımızda en fazla 10 bin kişi görür oysa sayfa veya sitelerden  yaptığımız paylaşımlar milyonlara ulaşıyor
küçük gruplarımız zaten herkese açık herkes istediğini paylaşıyor benim gazetecim size soruyor grubunuzda tanıtımı
kime yapıyorsunuz? diye. cevap veremiyorsunuz sonra diyorsunuzki ardahanın gruplarını paylaşıma açın ardahanı tanıtalım..
sevsinler tanıtımını. ardahan ardahanlıya tanıtılmaz ardahan dünyaya tanıtılır. bunuda internete
sadece mehmet ali arslan yapıyor o konuda sıkıntı yapmayın
son olarak tüzik kural ve hizmet şartlarımız gereği büyük grupların paylaşıma açılması söz konusu değildir diyorum
 herkese selamlarımı iletiyorum iletişim adresim: www.mehmetaliarslan.name.tr
Daha yeni Daha eski