GRUP BÜYÜTMEK EKİP İŞİ






GRUP BÜYÜTMEK EKİP İŞİ

 yıllar önce kurduğum ve 600 bin üye ile rekor kıran ardahanın gelmiş geçmiş en kalabalık facebookk grubu hakkında tartışmaların sürdüğü şu günlerde banada bir şeyler söylemek düşer düşüncesiyle bilgisayarımın basına geçtim ve yazdım
benim admin arkadaslarım ve diğer adminlere çağrım madem grup
kuruyorsunuz tartışma parazit yapmayın her şeyi başarırsınız işinize bakın



BİR HAFTADA 30 BİN ÜYE BENİM İÇİN REKOR DEĞİL

Benim sayfa ve bloglarımda adminlik yapan kardeşlerim kısa bir süre önce
sosyal medya platformu facebookta grup kurduklar ve bir hafta içinde  yaklaşık 30 bin üye topladılar
grup büyütmek ekip işi 5-10 arkadas bir olursunuz günde 100 - 200 bin kişilik grup ortaya çıkartabilirsiniz..

 30 bin üye arkadaslarım için rekor denilecek seviyede olsada. benim için değildir..
çünkü ben bir günde bir gruba  250 bin üye kazandırmış biriyim.. ayrıca facebook google instagram internette yokken ben vardım.
saydığım bu şirketler amerikan şirketleridir ve orda fırsatlar var.. bizde zamamda internet alanında proje üretik ama geçmiş dönemlerde
devletten destek alamadık.. internetin ingilizce olduğu dönemlerden bile  hayli popülerdik.. sonrada facebooklar falan çıktı

bu konuda son yıllarda devletimiz çalışmalar yapıyor inşalah en kısa zamanda bizde fırsatlar ülkesi oluruz
ve başta beyin göçü'nü engeller bir çok konuda gençlere fırsatlar yaratırız.. neyse burayı geçelim şimdilik 
adminler benden ardahan gruplarını  istediler vermedim nedeni ise ben ardahan gruplarından sadece ardahanı uzay gruplarında sadece uzayı paylaşırım
benim çalışma prensipim ve tarsım budur.. 
olumsuz cevabımın ardından arkadaslarda sağolsun bana danışarak muhabet sohbet amaçlı gruplar kurdular 
bir gruplarındanda bir haftada 30 bin üye topladılar.. kutluyorum ama bununla yetinmemeliler.. hepsini teker teker aradım ve kutladım
ayrıca her türlü destek vereceğimi anlatım  zaten çoğu ile iç içeyiz hesaplarımızın şifreleri bile ortak kulanıyoruz..art niyetli kişiler bilsin hiç bir arkadasımla sorunum yok
uzun senelerdir gruplarla fazla ilgilenmiyorum grup işi çocuk işi yoksa grup kurar 1 günde gene 250 bin üye toplarım sıkıntı olmaz ha bide zencileri admin yapmışım
yaparım size ne ayrıca onlara zenci denmez.. yaptığınız  ırkçılıktır onlara siyahi denir.. biraz adam olun medeniyetli olun bırakın
artık bu tarz ucuz tartışmaları yazımı okuyan herkese saygılarımı iletiyorum 
Daha yeni Daha eski