ADAY OLMAMA RAĞMEN



Selam aleyküm merhaba arkadaşlar 2014 cumhurbaşkanlığı seçimlerinden bağımsız aday olduğum cumhurbaşkanlığına bu kez aday olmayacağımı ve ilgili herhangi bir çalışma içinde olmayacağımı daha önce sizlerle paylaşmıştım 24 haziran 2018 tarihinde yapılacak seçimde cumhurbaşkanı adaylarına ve bütün siyasi partilerimizin vekil adaylarınada şimdiden başarılar dilerim halkımızın bu dönemde benden cumhurbaşkanı adayı olmam yönünde beklentisi vardı halkımızın yoğun desteğinide görüyor his ediyorum bununla beraber eleştirilerde var her türlü eleştiriye açık olduğum gibi cevabımıda veririm örneğin biraz evvel takipçim mesaj atmış sayın sayın Mehmet ali Arslan bey cumhurbaşkanlığı gazeteciliğe yazarlığa ve İnternet sitesi kurmaya benzemiyor basarabilecekmisiniz diye yazmış yazan arkadaş nedense yazdığı kelime ve cümlelerde harf eksikliği vardı ya arkadasın klavyeside h harfi yok yada İnternet sitesi kurmanın yazılım yüklemenin kolay olduğunu düşünüp ama bilgisayarda klavyenin h harfini bulmaktan zorlanmasından kaynaklı olabilir diye düşündüm çünkü içinde h harfi bulunması gereken bütün cümle ve kelimelerinde yoktu. diğer bir mesaj ki bu konuda çok mesaj var Anadolu turunuz imza toplamak içinmi diye hayır arkadaşlar Anadolu turum ardahanın kurtuluş etkinlikleri kapsamında yapılan bir gezidir daha önce plandığım programı yaptığım yerleri ziyaret ediyorum ki bunu 23 şubatta edirneden başlatım ve 3 ay sürecek imza toplamak için değil ardahanın kurtuluş etkinlikleri kapsamında Anadolu turundayım defalarca bu dönem aday olmayacağımı söylediğim halde halkımızdan ve siz değerli üyelerimizden yoğun destek var aday olmama rağmen yoğun istek ve destek var hepinize Allah razı olsun yazıma son noktayı koyarken her türlü öneri eleştiri arzu ve isteklerinizi bu site www.mehmetaliarslan.name.tr üzerinden bana ulaşabilirsiniz tüm vatandaşlarıma sevgi saygı ve hürmetlerimle.


Daha yeni Daha eski