ARDAHANLI CEBRAİL MORKOÇ 2 EVLADIM GÖZÜMÜN ÖNÜNDE ERİYOR


ARDAHANLI CEBRAİL MORKOÇ 2 EVLADIM GÖZÜMÜN ÖNÜNDE ERİYOR
Üsküdar'da iki çocuğu kolon kanseri olan baba, maddi yetersizliklerden dolayı çocuklarının tedavisi için gerekli olan ilaçları karşılayamadığı belirterek yetkililerden yardım istedi. Üsküdar Yavuztürk Mahallesi'nde kolon kanseri nedeniyle eşini kaybeden 3 çocuk babası Cebrail Morkoç, aynı hastalığa yakalanan 24 yaşındaki oğlu Caner ve 20 yaşındaki kızı Gülsüm Morkoç'un tedavileri için gerekli olan ilaçları maddi imkansızlıklardan karşılayamıyor. 2 EVLADIM GÖZÜMÜN ÖNÜNDE ERİYOR Morkoç Ben bundan önce eşimi kaybettim. 3 çocuğum var. Şu anda kızımda da aynı sıkıntı var. Oğlumun durumu daha kritik. Bu dosya Sağlık Bakanlığı'na gitti. Ben devlet büyüklerinin bunu görmesini ve değerlendirmesini istiyorum. Yardımlarını bekliyorum dedi..

HABER Gamze ŞİMŞEK / İstanbul DHA - CNN ARDAHAN INTERNATİONAL
Daha yeni Daha eski