ardahan dernekleri



www.mehmetaliarslan.name.tr
evet gene haklı çıktım geneli benim desteğimle kurulan ardahan stk ve dernekleri
bu aralar yine birbirine girmiş.sanırım pastayı bölüşemediler kavgaya başladılar  biz dernek kurun diyoruz
destek oluyoruz ama siz yapamıyorsunuz ben ne yapayım
her zaman diyorum bizim ardahan derneklerinden cacık olmaz yanlız köy derneklerini ayırt edelim onlara lafımız yok
köy dernekleri işe yarıyor yukarda allah var gerçi allah her yerde var alışkanlık işte.. yanlız
şunu söylim büyük derneklerimiz hepsinde sorun var
ardahan sayfalarına bakıyorum genelde ardafed'e yüklenmişler özeliklede gazeteci kardeşimize olayı kişileştirmenin gereği yok  ortada büyük oyunlar dönüyor..
dernek üzerinden adamada hakaret etme hakınız yok.  güçlü lobi diyorsunuz ama istanbulda ardahanlı belediye başkanı adayo çıkartmadık kazayla
bir iki tane aday verdiler.. derneklerimiz onlarıda desteklemiyor. defalarca sizi uyardım dernekler halkın karsısında hiç birsey'dir
işte dün söylediklerim bugün çıktı ardahanlılar ardahan  derneklerini yok saydı.. köy derneklerine lafımız yok ama işbirlikçi ve kapitalizme hizmet
eden stk ve derneklerin ensesindeyiz.. mehmet ali arslan ve diğer ardahanlıların olduğu yerde derneklerin sözü geçmez  herkeste bunu iyi bilsin. tabi son yaşanan olumsuz hadiseler sonucunda tüm derneklerden istifalar bekliyoruz..

MEHMET ALİ ARSLAN
Daha yeni Daha eski