ardahan belediyesi tanıtım günleri



ARDAHAN TANITIM GÜNLERİ ARDAHAN DA
YAPILACAK..BAŞKAN FARUKDEMİR HERKESİ ARDAHANA
DAVET ETTİ.. BAŞROLDE KALEM KİTAP DEFTER VAR
Geleneksel hale gelen ve bu yıl ikincisi düzenlenecek ardahan kültür ve sanat günleri bu yıl 3.4.5.6 ekim 2019 tarihlerinde ardahan merkezde yapılacak.. etkinliğe ardahan belediyesi de destek veriyor..geçtiğimiz sene 2018de ardahanlı bir grup yazar çizerin başlatığı etkinlikte derneklerin yaptığı tanıtım günlerine farklılık gösteriyor.dernekler tanıtım günlerinde yağ kaşar un çorbasını öne sürerken.. yazar ve çizerler ise kalem kitap ve defterleri başrol de oynatıyor. etkinlik .4 gün sürecek etkinlikler kapsamında çeşitli konserler'de düzenlenecek etkinliğe bu yıl ardahan belediyesi ev sahipliği yapacak...konuyla ilgili bir açıklama yapan ardahan belediye başkanı Faruk DEMİR Yapacak çok işimiz var
Ardahanı herkes kültür sanat dalında tanıyacak ve İlimizi birinci sınıf il yapacağız herkesi ardahana bekliyoruz .dedi

kaynak ARDAHAN GÜNDEM Facebook sayfası
ardahan belediyesi  tanıtım günleri
Daha yeni Daha eski